2012 Tiada Tapisan Filem – Utusan Meloyakan

December 22, 2011 at 2:56 am Leave a comment

Salam, apa nak jadi dah dengan negara kita, semua nak kebebasan, kebebasan untuk kebaikan tak bagi pulak. Bebas untuk keburukan ok pulak. Tak paham dah aku dengan pentadbiran negara ku Malaysia yang tercinta.

Kalau kerajaan nak ikut selera pihak industri mampusla mcam tu…pihak industri semua nak untung, nak cari duit punya…sikit lagi kalau dah takde tapisan filem, macam baratla kitanya…semua ok je  walaupun berunsurkan lucah. rosak akhlak anak-anak muda…so apa lagi majulah negara, tingkatkan ekonomi rakyat, tinggikan pendapatan warganegra di samping merosakkan akhlak rakyat jelata dan terus maju ke alam neraka sama — Chaiyok Malaysia…

Entry filed under: Berita, Lain-lain, Masalah Sosial, Umum. Tags: , , , , , , , , , , .

Penjelasan Isu Mahasiswa Turunkan Bendera Gambar Najib Anda & Jin

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Contact Me

Chat with me

Masukkan Email anda untuk mendapatkan maklumat terkini dari blog zakizakirin

Join 32 other followers

Rahsia Membina Mesin WANG PERCUMA

Photobucket

Sedekah Tanpa Wang

Photobucket

AL-Qur’an Miracle 22 In 1

Kalendar

December 2011
M T W T F S S
« Nov   Jan »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Download Percuma

Please Save Our World

Iklan

Bank Pilihanku

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Pautan Kerajaan

Categories

Yang Paling Digemari

Jumlah Pelawat

Blog Stats

  • 304,673 hits

Pengintip Harian

Flag Counter

Follow My Twitter

Like Page Zakizakirin

Follow My Bisnes Info


%d bloggers like this: