Oh Kerana Mu Baju Kuning

July 28, 2011 at 3:38 pm Leave a comment

Salam ceria untuk semua, kali ini saje je saya nak postkan satu video yang sangat lucu dengan sikap orang Melayu terutamanya dari pihak keselamatan Negara. Apa salahnya memakai baju warna kuning ketika jumpa Perdana Menteri Malaysia, gara-gara pakai baju warna kuning kena tangkap oleh pihak polis.

Yang lagi peliknya ialah ada yang pakai jersi warna kuning pun kena tangkap jugak, alahai kelakarnya pihak keselamatan Negara kita sampai buat kerja tak kena pada caranya. Kita sebagai pekerja biarlah nampak profesional sikit di mata orang awam walaupun kita memang tak profesional…Ermmmm malu aku  bila tengok video ini….

Jangan aku pulak yang kena tangkapnya sebab gara-gara pakai baju warna kuning…itu gambar aku sebelah yang dah lama pakai baju kuning dari tahun 2007 lagi…Janganlah kerana perhimpunan bersih 2.0 9 julai hari tu semua pemakai baju kuning kena tangkap…..ni mungkin sebab takut warna kuning kot…warna kuning sepatutnya warna ceria bila kita pakai…aiyo…ini banyak peningla dengan keadaan semasa sekarang macam-macam perkara yang tak masuk akal pun boleh jadi sampai memalukan diri sendiri…apa lagi saksikan video dibawah…okeh….sekian…

Entry filed under: Lain-lain, Masalah Sosial, Politik, Video. Tags: , , , .

Inilah UMNO Kebanggaan Kebodohan Wanita Dalam Berinternet

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Contact Me

Chat with me

Masukkan Email anda untuk mendapatkan maklumat terkini dari blog zakizakirin

Join 32 other followers

Rahsia Membina Mesin WANG PERCUMA

Photobucket

Sedekah Tanpa Wang

Photobucket

AL-Qur’an Miracle 22 In 1

Kalendar

July 2011
M T W T F S S
« Jun   Aug »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Download Percuma

Please Save Our World

Iklan

Bank Pilihanku

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Pautan Kerajaan

Categories

Yang Paling Digemari

Jumlah Pelawat

Blog Stats

  • 303,628 hits

Pengintip Harian

Flag Counter

Follow My Twitter

Like Page Zakizakirin

Follow My Bisnes Info


%d bloggers like this: